Praktisch

Onze zaal biedt ruimte voor 30 tot 120 personen.

Staand maximum 120 personen.

Zittend maximum 50 personen.

Inrichting

Bij de huur van de zaal is inbegrepen:

  • tafels & stoelen
  • bar en frigo's
  • gebruik loungegedeelte
  • hoge tafels (7 stuks aanwezig) plus stretchen (zwart of wit)
  • barkrukken
  • kinderstoel (2 stuks)
  • verzorgingstafel

Springkasteel

Het plaatsen van een springkasteel is bij ons mogelijk, zowel binnen als buiten. U kan dit via ons reserveren. Indien u zelf een springkasteel regelt dan dient u ook aanwezig te zijn bij het leveren en ophalen. 

Versieren

Een feest zonder versiering is geen echt feest, ook wij vinden versiering leuk maar wij vragen vriendelijk om geen nagels/punaises of confetti te gebruiken. Indien dit toch zou gebeuren zijn wij genoodzaakt een extra vergoeding hiervoor aan te rekenen. 

Huurprijs

De huurprijs voor onze zaal te huren bedraagt € 350. Dit is voor een tijdsduur van 24u. Versieren kan eventueel al de dag ervoor in samenspraak als onze planning dit toelaat. De opkuis (wc, vegen, dweilen, tafels en stoelen terugplaatsen) zit mee in de huurprijs verrekend. Bij akkoord en ondertekenen van het huurcontract vragen wij een voorschot van € 150 euro, hiermee is uw reservatie definitief. Indien de reservatie minder dan 2 maanden op voorhand wordt geannuleerd zijn wij genoodzaakt het voorschot in te houden. 

Offertes

U bent steeds welkom voor een vrijblijvende offerte aan te vragen, deze kan naar uw wens aangepast worden. Vanaf deze offerte bevestigd is kunnen enkel nog de hoeveelheden lichtjes aangepast worden en dit ten laatste 2 weken voor het feest plaatsvindt, bij het annuleren van overeengekomen catering zijn wij genoodzaakt 50% van de kostprijs aan te rekenen. Deze regel hanteren wij bij zowel feesten ter plaatse als feesten op verplaatsing en vergaderlunches. 

Huurcontract en prijslijsten

Alle bijlagen kan u downloaden via de knop "bijlagen".